Komentáře

1 nicol nicol | 15. ledna 2010 v 12:29 | Reagovat

to si děláš pr..l? :D si tak rozhodíš metabolismus že už se ti ho nepodaří dát do kupy :D teď sice hubneš ale to nemůžeš věčně :D pak budeš muset jíst a přibereš nejmíň to co jsi zhubla:D takže trpíš zbytečně...a ještě něco hubnutí neni o hladovění, máš to v hlavě všechno dost pomotaný takhle by měl vypadat denní jídelníček : (např.) k snídani třeba 50 g cel. sušenek (tak do 15% tuku) s bílým jogurtem (asi 3%tuku) třeba activie - množství tak 125 gramů (můžeš ho přisladit medem), ke sváče je super celozrnný pečivo nebo tmavej rohlík kornspitz... se šunkou a zeleninou :D sbíhaj se mi sliny, k obědu mám nejradši hovězí kostky s cibulí (jemně je okořeníš a osmahneš) jako příloha jsou dobrý brambory nebo rejže :) k odpolední sváče jsou brý pufovaný chlebíčky třeba s ovocem (i když ovoce je lepší na ráno),k večeři třeba cca 150 g šmakouna se zeleninovým salátem... prober se a jez normálně jedině tak zhubneš natrvalo :) hodně štěstí :) mě tohle funguje, není to megálně rychlý ale aspoň účinný :) pokud máš chutě neuškodí dát si jednou týdně nějakou mňamku :) klidně brambůrky

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.